Saturday, May 5, 2012

III-'gila-gila'


 You DON’T want perfect people in your life. 

Even though you probably sometimes get confused, you don’t really want your friends and family to be perfect.  

What you do want is people you can trust, who treat you right – people you can act silly with, who love being around you as much as you love being around them.  
It’s about finding people who know about your mistakes and weaknesses and stand by your side when others walk away.-MnA






siapa yang kawan dengan korang memang 'gila' ah..

sebab

aku pun 'gila' gak...

bahaha.

gila-gila.

dan thanx..

jadi 'gula-gula' aku.

=P


4 comments:

  1. Assalamualaikum wbt
    Dalam dunia waqi` cik Hanis, sememangnya ramai yang gila-gila! Mereka yang berada dlm sistem menuju akhir zaman, banyak melakukan perkara2 ganjil dan pelik kerana mabuk sistem. Semua ini akibat llari dari sistem Islam. Lihat sajalah disekeliling kita tetapi apabila kita sudah menjadi kebiasaan, maka perkara ini tidaklah ketara. Surah AlHajj:2 وَتَرَ‌ى النَّاسَ سُكَارَ‌ىٰ وَمَا هُم بِسُكَارَ‌ىٰ Dan engkau akan melihat manusia mabuk, padahal mereka sebenarnya tidak mabuk.
    Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaik salam...
      sy bukanlah sahabat apatah lagi manusia sempurna..
      cuma bila bersama kawan2 nih,,hidup sentiasa ceria..lepaskn tension,,bergurau manja dgn mrk ialah satu bahagia,,solat jamaah dgn mrk pun mmbahagiakan..itu saje..
      cuma tidaklah sampai buat yg pelik2 sgt,,hehehe.
      hah,,klu ade rezeki pjg,,rasa nak sgt brsahabat dgn ukhtie,,nk berkenalan dgn org hebat ni.. :)
      mungkin boleh pm sy di fb..maaf kirany hajat sy mengganggu ukhti,,
      syukran laki.. =)

      Delete
    2. Assalamualaikum wbt
      Suka sangat dapat berkongsi maklumat dgn cik Hanis. Cumanya malu nak cakap bahawa saya x ada fb n blog. Selama ni cuma blog-walking je. Tak pe kan..

      Delete
    3. ukhtie,,eh xpe2..sayalah yg patut malu,,ade fb n blog tp 'salah guna' or 'terlebih guna'..hehe
      sy percaya pd jodoh dan rezeki,,,andai tertulis,,kite akn jumpe satu ari nnt... :)

      Delete