Pages

Tuesday, December 27, 2011

you. n me.


you raise me up.
to more than I can be.



kepada yang membesarkan saya,
Mama dan Abah

kepada yang membantu membesarkan saya,
Mak Ani dan Abahde

kepada yang membesar bersama saya,
Abang dan Adek
Tche Tche

Pizza Hut
kepada yang membesarkan pendidikan saya,
tiap individu bergelar guru

kepada yang melihat saya membesar,
saudara mara dan kaum keluarga

kepada yang membesar seiring saya,
kawan,teman.sahabat,juniors,seniors

kepada yang cuba membesarkan saya,
ahli beyt Zikra

kepada yang membesar menemani saya,
Faiz,Atiqah,Fatanah,Dina,Neena,Muizzah,Helma,Rabiatul,Syakila,Suhailah,Hidayah,Aisyah,Natrah.

kepada yang sedang,akan dan telah membesar,
saya,kita dan manusia sekaliannya

terimalah lagu evergreen ini..
tanda penghargaan saya.
lagu yang saya pilih saat agak terkenang-kenang.
n.b-mana lagi betul ; rindu sebab demam atau demam sebab rindu?..ehh tak kisahlah,janji saya memang tengah rindu.

***

Allah..
Allah..
Allah..

Satukan hati-kami kami.
Eratkan talian kasih kami..
agar segalanya
bertaut rahmat Mu.

 ***
when I am down, oh my soul, so weary
when troubles come and my heart burdened be
then I am still and wait here in the silence
until you come and sit awhile with me.

you raise me up, so I can stand on mountains
you raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
you raise me up, to more then I can be.



No comments:

Post a Comment